miércoles, 10 de febrero de 2016

MARIA VILARRASA
10-02-16

Jo també vaig veure el diumenge passat el programa de masclisme i la part que més em cride l'atenció va ser la de Marina Marroquina, i dic el nom perquè com ella va dir, totes les nits en les notícies apareixen noms de persones assassinades o que han mort en un accident de cotxe... Però en el cas de les morts causades per la parella no sempre és així, es compten com nombres (15 assassinats per part de parelles en què portem d'any) i no com a noms, jo considere que tenen el mateix respecte que qualsevol persona que haja pogut moure en un accident d'avió per exemple. 
També em va cridar l'atenció el fet de que qualsevol persona pot patir violència per part de la seua parella i dic qualsevol perquè no et servix ser més independent o més valenta o tindre una relació amb la teua família més fort, això són només formes de prevenció, ens eduquen per a ser dones lliures i independents per nosaltres mateixes però a pesar d'això pots arribar a patir aquesta violència en algun moment de la teua vida sense adonar-te, però l'important és que mai és massa tard, sempre estas a temps de demanar ajuda, és qüestió de voluntat i de tindre la suficient força per a poder reconstruir la teua vida, per que tal com diu Marina, et quedes sense personalitat pròpia, portes tant temps depenent d'ell i vivint por i per a ell que ja no saps el que t'agrada o com eres per dins.


No hay comentarios:

Publicar un comentario