martes, 9 de febrero de 2016

MARÍA MARTÍ
9-02-16
Ahir es va competir als Estats Units la denominada "superbowl", que és la final del campionat de futbol americà. Durant el descans d'aquest esdeveniment ja tan important per als nord-americans, s'emeten una sèrie d'anuncis. Ahir al veure-ho en les notícies em vaig acordar d'aquest anunci de la "superbowl" de l'any passat; és un anunci de la marca de products femenins "Always" en el qual es mostren els estereotips que es tenen sobre la figura femenina. En l'anunci els pregunten a distintes persones que significa córrer com una xica, llançar com una xica o barallar com una xica. Al respondre, els seus braços s'agiten mentres corren i galtegen feixugament en compte de colpejar amb els punys. 
Quan se'ls pregunta el mateix a xiquetes de 10 anys o menys, corren tan ràpid com poden i colpegen tan dur com poden.
Aquest anunci ens mostra com responen al masclisme diferents persones de distintes edats.











https://m.youtube.com/watch?v=xH-9nWaqpws

No hay comentarios:

Publicar un comentario