miércoles, 3 de febrero de 2016

LYDIA SÁNCHEZ CREMADES
2-02-16
Aquestos dias vaig estar buscant un anunci de fa dos anys que em va parèixer una clara manifestació contra el masclisme i sobre com la vida i la societat actual està condicionada.
En aquest anunci es parla dels temes mes habituals en el cas de dividir homes i dones: els xics blau i les xiques rosa, les xiques nines i els xics jugar a la pilota. A mi per exemple m'agrada més el blau que el rosa doncs estic totalment en contra d'aquesta condició ja que a qualsevol persona li pot agradar el color que ell o ella vullga i no te que fer cas a aquestes condicions.
Altre tema que critica aquest vídeo es la edat. Es curiós que en el cas del homes funciona diferent que en les dones. En el vídeo critica que està mal vist que un home mes jove siga la parella d'una dona mes major que ell, però que està ben vist que un home mes major que la dona siguem parella. Això jo no lo puc entendre com és diferent per a les dones i homes, quan això no depèn del sexe sinó de la parella i si ells es volen.
Em pareix que aquest vídeo ens ensenya perfectament les condicions actuals que tenim que soportar









1 comentario:

  1. LUCIA RODRÍGUEZ NEBOT- 05/02/16 M´ha agradat molt la teua crítica sobre aquest vídeo , ja que jo opine el mateix que tu, vivim en una societat en la que s´han imposat unes especies de "normes" per a les dones y per als homes ,per això fa falta que recapacitem i protestem en contra d´aquestes "normes".

    ResponderEliminar