martes, 16 de febrero de 2016

RAFA ANSURIAS
16-2-16
L'altre dia vaig veure la entrada del meu company Chirivella i vaig investigar un poquet perquè em cridava l'atenció, el que vaig veure em va impactar moltíssim els ultres del Real Betis Balompié varen fer el següents càntics:
RUBÉN CASTRO ALÉ, RUBÉN CASTRO ALÈ, NO FUE LA TEVA CULPA, ERA UNA PUTA, EL VARES FER BÉ.
I cantant aquesta frase es varen passar tot el partit, això si que es vergonyós i penós.
No se com es possible que aquest càntics no foren castigats, però una cosa bona es que molta gent va posar-se en contra d'aquesta escena masclista.

2 comentarios:

  1. LAURA CORTÉS
    Jo pense que el futbol cada vegada s'està arribant a fer més violent i en el que es diuen molts insults. Però aquesta Última notícia es guanya la palma, tota la afició al mateix temps dient eixa paraula de cuatre lletres però amb un gran significat violent. No ens mereixem això. Tolerància zero

    ResponderEliminar
  2. JAVI CHIRIVELLA
    m'agradaria afegir que aquesta part de la grada va ser greument sancionada per la Federació de futbol al club i el Betis va fer comunicar als seus aficionats que no tolerava aquest tipus de coses

    ResponderEliminar