jueves, 18 de febrero de 2016

ISABEL ANTÓN
18-2-2016

Hui he vist un vídeo que parla sobre el paper de la dona en la publicitat des dels anys 40 fins ara.
M'ha paregut molt interessant, perquè mostra coses reals, sobre que va haver una época en la qual les dones varen aconseguir fer-se fortes amb tota aquesta punlicitat de "We can do it" i demés, però que cada vegada l'home tornava a estar per damunt. Quan varen eixir campanyes de dones fortes, tornaven a la cuina i a l'hogar i quan han eixit d'això, com ara, se les tracta com a objecte sexual en anuncis de begudes, bikinis, festes... I em pareix increíble que encara hi haja que utilitzar aquestos métodes per a aconseguir que un producte siga famós o que es consumisca bé i em pareix fatal, al menys des del meu punt de vista, que encara hi hajen homes que de veres consideren una cosa tan superficial i inutil a la dona.
Ací deixe el vídeo amb més exemples de anuncis en els que es pot vore el que vos dic de que en molts dels anuncis l'home té que estar sempre per damunt

El rol de la mujer en publicidad-Años 40 hasta hoy

1 comentario:

  1. JAVI CHIRIVELLA
    18/2/2016
    Estic molt d'acord amb el que has dit, que en ple segle 21 s'hagi de seguir utilitzant a dones semi nues per poder vendre el teu producte em sembla una mica lamentable.

    ResponderEliminar