miércoles, 17 de febrero de 2016

I el feminisme? JAVI CHIRIVELLA 17/2/2016

Molt s'ha parlat últimament del masclisme però ara m'agradaria veure les coses des d'un altre punt de vista, el masclisme és un tipus de violència que afecta moltes dones al llarg de l'any però també hi ha el feminisme que pot ser que no afecti a tanta gent com ho fa el masclisme però em sembla una mica injust parlar només del masclisme quan per exemple moltes dones joves es casen amb homes ancians (moltes vegades vidus) només pels seus diners o no considerar feminisme quan una noia enganya al seu novi amb un altre xic, òbviament també hi ha casos contraris al que acabo de dir però en general solen ser les xiques em sembla molt bé que es parli del masclisme perquè els homes que el practiquen is de compte de la barbaritat que fan,però també m'agradaria que aparegueren notícies del feminisme

2 comentarios:

  1. Clar que hi ha xics que son maltractats...
    Però en comparació a les dones que son maltractades, els homes que son maltractats què reben violéncia de gènere es una ínfima minoria.

    Francisco Sospedra Escat

    ResponderEliminar
  2. Sempre es confon el terme "feminisme" i "hembrisme". Feminisme és tindre una actitud de igualtat cap a les xiques i els xics i hembrisme és que la dona és la que domina.
    Jo estic d'acord amb el que tu dius de que al igual que hi ha dones maltractades hi ha homens maltractats, però com diu francisco, són moltes més les dones que moren assassinades a mans dels seus marits i controlades, insultades i infravalorades.
    Isabel Antón

    ResponderEliminar